Sama doma/ dvě herečky se psem



Dnes několik hodin telefonů.
Samej malér.
Divím se, že jsem ještě schopná udržet psací myšlenku.
Zítra musím do ateliéru. Klasika. Na poslední chvíli se řeší tisíc věcí.

Kristýna K. bude u nás hrát.
Teda jako ne u nás doma, co by tady taky hrála, že jo. Na roli uklízečky by asi chuť neměla.
V seriálu bude hrát. Těžkou roli, tak jsme to probíraly. Přijela s kamarádkou herečkou a nemocným pejskem. Naše pesiny aspoň měly taky návštěvu.
A teď už víte všechno.
Skoro.

4 komentáře:

  1. Milá návšteva.
    Ten kaktus !
    Pre mojich no way !






    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu kaktusu se říká sedátko pro tchýní..... ;-) Michaela

      Vymazat
  2. Je to Arnoštka?
    Byla to, Lucie, Vaše volba nebo režisérova? Myslím, jestli si ráda řeknete o osvědčené tváře...
    Arnoštka byla tak opravdová, až jsem ji měla chuť profackovat - Vy to určitě chápete, ale jiným pro jistotu - některým herečkám mám problém tu roli "věřit", Arnoštka byla dokonalá na pěst.
    Sympatická herečka:-)
    Magda
    (Ps. Vy jste absolvovala Utubering, já výstavu kaktusů a masožravek, venku cca 30, uvnitř ??????????????
    LUCIE, KDO JE VÍC, KDO JE VÍC???????????:-))))
    Ps2. Mám fakt dobrou řasenku!!!!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, je to ona! Moje oblíbená. Tip na řasenku? Sem s ním!

      Vymazat