Jako každou sobotu



2 komentáře:

  1. No čo by som dodala, týchto lámp nie je nikdy dosť !
    A vidím dobre , zakladač prac. kárt Odchody- príchody, pre cvikačky ?!
    Tak toto žeriem zase ja !,.. a tie regále mi muž ,,otrieskava,, o hlavu, že som ich prepašovala Milovi do izby,a natreté tvárnice ! a máte OSB dosky alebo korok na dlážke ?...pýta sa osblove :-), využijúc tento post .
    Zarámovaná ceduľka sú nejaké prac. predpisy ?
    Lucka, máme mužské interiérové zmýšľanie !
    Ináč, aj ja mám veci, ktoré môžu byť pekné a ozdobou, ale len, ak sú funkčné a slúžia ! Ale napr. originál ceduľa z policajného oddelenia je funkčná pre autistu a ja mám k tomu asi len vzťah !
    Aj ceduľka Šlejnická ul. mala ísť na vstupné dvere, aby ich pes neškrabal, ale bola príliš ťažká a teraz pekne lícuje trám a tehlový monolit...no vraj oranžová sa na tehlu nehodí...no mne sa hodí...ten pocit z nej !
    Aj tieto veci sú rečou domu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až teraz som si všimla ten štítok :o(

      Vymazat