Zpod peřiny

Viewegh dočten.
Kdysi jsem o něm psala bakalářskou práci, byla špatná, neb jsem špatný teoretik. Dala jsem mu ji přečíst a do místa, kde byla věta všechno, co prožije, napíše, mi svým drahým plnicím perem připsal přísahám, že ne.
A já si stejně pořád myslím, že jo.

Kniha pro mě je ... zase o Vieweghovi.
O únavě z manželství, o tom, že já už nejsem já.
MV je jako vždy mistrným pozorovatelem života, až mě někdy vyděsilo, jak jsem se v tom poznala. 
O únavě z manželství vím své, ale některé postřehy bych neuměla vůbec pojmenovat.

Recenzi ode mě nečekejte.
Je to jednoduché - buď se vám knížka trefí do vašeho rozpoložení nebo ne. 
K čemu nějaký pitvy děje, slohu či autora samotnýho.

Pro mě zajímavej páteční večer.
Před hospodou jsem dala přednost Vieweghovi a to je u mě co říct (dnes si to vynahradím).

A vzhůru na Johna Boka!


11 komentářů:

  1. Dakujem, vdaka vam zozeniem a precitam. Som zvedava, ci sa aj vydesim. Ale tusim, ze ano. katarina

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem od něho "Můj život po životě" a to mě tak dostalo, tak srovnalo, tak šokovalo ... bylo to syrový, přímý, drsný.
    "Zpátky ve hře" je v pořadí - už se na ni těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Pro mě už jsou vztahovky málo, potřebuju tam ještě něco navíc. Ale MV má svůj styl, je to jako když se těšíš na řízek od babičky - a opravdu dostaneš řízek od babičky. Takže fajn.

      Vymazat
  4. Musím si jí přečíst, pro to pojmenování!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera koupená, přečtená, bylo mně z ní smutno. Jako by byl Oskar zatlačený do slepého ramene a z toho bahna se nemůže dostat, jen se v něm plácat.

      Vymazat
  5. Dnes jsem si ji koupila, asi s ním také prožiju noc:-)! Jana V.

    OdpovědětVymazat
  6. V podstatě jsem asi lidsky ráda, že MV je po tom příšerném kolapsu stále MV.... Víc nemám, co bych k tomu řekla, literárně mne už nejspíš nikdy nenadchne....

    OdpovědětVymazat