S sebou na víkend

Chtěla bych číst, číst, číst.
Ale nevím, jestli nebudu psát, psát, psát.

Měla jsem ty spoďáry líp složit, aby nevypadaly tak obrovský.
Ale nechce se mi klamat tělem.




8 komentářů:

  1. jsem zvědavá, co pak řeknete na Viewegha. V pondělí u nás četl, tak znám jen jednu kapitolu. Bolestínsky depresivní, ale humor mu zůstal stejný.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje dovolená se dovolená se blíží. Díky za tipy. Spoďáry krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No konečně. Užij si ji! Až teď mě napadlo, že spoďáry ladí k přebalu Vieweghovy knihy. Asi si je vezmu na čtení.

      Vymazat
  3. já bych zase chtěla o víkendu spát, spát, spát. Mám poslední dobou pocit, že už se nikdy pořádně nevyspím . práce, práce, práce. ty spoďáry vypadají dobře, taky bych si měla nějaké nové pořídit.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký víkend Lucie, vždycky pobavíte ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Viewegh není moje parketa,ale potom co prožil tento týden ještě rozvod a jelikož on je pro pro mne takový slabší Páral ,jsem zvědavej na příští knihu... Václav

    OdpovědětVymazat
  6. Viewegh mě moc nechytl. Nikdy.
    A prádlo jedině světlé.
    A chtěla bych taky číst, číst, číst. Mám na to čas, klid, ale nedokážu to. Sednu, chvilku čtu a už oči začnou šmejdit, kde co leží, visí...Závidím těm, co to dokážou.

    OdpovědětVymazat