Nejkrásnější



Snad po deseti letech jsem byla v pražské ZOO.
Stela tu měla na víkend kamarádku a holky si přály tam jít.
Musím říct, že se tu všechno ohromně vylepšilo pro pohodlí a zážitek návštěvníků.
Jestli i zvířat ... to neumím posoudit.

Zvířátka fajn, ale když jsem si sedla na lavičku, stejně jsem pozorovala lidi.
Pořád mě strašně fascinují a hledám v nich příběhy.
Vzpomněla jsem si na slova jednoho filosofa, který rozdělil etapy lidského života do tří fází:
1/ ještě vás zajímají lidi
2/víc vás zajímají zvířata
3/ už vás fascinuje jen příroda

Kupodivu jsem pořád ve fázi 1.
Možná nemoc z povolání.


2 komentáře:

  1. Já tam byla v neděli taky! Žirafy jsme tentokrát vynechali.
    Je to tam prima. Mě nejvíc zaujali hned u horního vchodu v africkém pavilonu myšáci s ještěrkama pohromadě.
    A výhledy na Prahu.
    Lidi zrovna v ZOO ne, ale jinak se mi líběj - třeba jak v centru města jsou jiní než v nějaké čtvrti a v jiné zase jiné typy... to mě vždycky uchvátí.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímyvý blog.. Taky mě strašně baví se koukat na lidi a hádat jací jsou :)
    http://annhuppert.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat