Duševní potrava



V posledních dnech se děje tolik zvláštních věcí, že by stály za nejednu zmínku.
Jenže jsem vázána buď a) smlouvou nebo b) slušností.
A šifrovat moc neumím.

Rozhodně si ale čím dál víc myslím, že některé slavné lidi je mnohem lepší znát jen z tv a časopisů, s tou jejich mediální aureolou, a nekazit si svou přítomnost jejich přítomností.
A své přemýšlení přemýšlením o nich.

Bála jsem se, že po knize Petry Soukupové (opravdu skvělá) nenajdu nic uspokojivého ke čtení, ale vypadá to na šťastné čtecí chvíle.

Od Alexandry Berkové miluju její Knížku s červeným obalem, ta mě provedla začátkem dospělosti.
O psaní ... je taky fajn.






2 komentáře:

  1. .....hovorí mi z duše myšlienka..nekaziť si svoju,našu, prítomnosť, ich prítomnosťou ....parafrázujem....
    ...nekaziť si prežívanie nášho 3 v 1 autisveta,vplávaním do reality sveta a zmýšlania vonkajšieho sveta....toľko z obvyklého zážitku ,pri zaraďovaní Mila do normálneho sveta... v deň,keď premietali v rámci Týždna slovenského filmu,film o autistoch,aj s mojim synom...viac na blogu...


    OdpovědětVymazat
  2. takže bizár ala almodovar pokračuje? něco problesklo médii o skutečném příběhu lm+pf implantovaného do svb, tak se mi to tak nějak pospojovalo...i když je to asi náročné, já zastávám názor, že není od věci nahlédnout do antisvětů, aby si člověk uvědomil, že nemusí mít všechno...hodně autorských sil ti přeju! s úctou eva

    OdpovědětVymazat