Svíčky a losos

Poslední včerejší mail jsem poslala v 0.43 hod.
První dnešní v 6.48 hod.
Budík na 6.30, abych stihla ráno něco napsat a byla jsem u toho čerstvá.

Dnes poprvé po 5 týdnech mě nebolí zub a nemám v sobě 1-5 aulinů, bez kterých bych v posledních dnech nepřežila. Včera velký zákrok u zubaře, který mě má zase vrátit do normálu.
Modlím se, aby to opravdu zabralo a já mohla v klidu odletět.

Mám výborný tip, jak ušetřit a koupit v IKEA opravdu jen to, co potřebujete.
Svíčky a lososa.
Když tam pojedete cestou domů od zubaře po 5 anesteziích a 2 prášcích proti bolesti , tak budete rádi, když se uprostřed vánoční výzdoby nesložíte a dojdete po svých k autu.
Nevíte někdo náhodou, proč už není možné zakoupit velké papírové ekologické tašky a místo toho všichni odnášejí nákup v těch nechutných modrých igelitových plachtách?
A proč obyčejná voda je tu dvakrát dražší než cola?

Některým věcem prostě nerozumím a není to zjevně jen tím umrtvením.



Ráno jsem si rozsvítila hvězdu, aby se mi lépe psalo.
Byla ještě tma a ticho.
Nádhera.




5 komentářů:

  1. Luci, odpovědi na tvé otázky neznám. Držím ale moc palce, aby zub nebolel! Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Ta hvězda, ta je! To se ti muselo krásně psát. Doufám, že zub dá pokoj, když máte před sebou takový báječný měsíc s Kryštofem.tak držím pěsti, aby bolest ustoupila "lepším zítřkům"!

    OdpovědětVymazat
  3. no návod na neutrácení dobrý, ale asi ho zkoušet nebudu :D
    jo a to zrušení papírových tašek mě teda taky pěkně štvě! a úplně nevíc nechápu (když se ikea tak hrozně pyšní ekologií a vůbec), proč tam ke kafi dostaneš mlíčko v těch příšerných plastových pidi-kelímkách jak někdě v nádražce? a toho odpadu?! to mi prostě hlava nebere..

    OdpovědětVymazat
  4. O papírových taškách jsem se informovala - prý je ekologičtější papírové tašky nevyrábět, ale nechat zákazníky koupit si modrou tašku, kterou si vždy znovu přinesou a budou ji stále používat dokolo, než aby si pokaždé koupili papírovou tašku.
    Asi jim nedošlo, že naprostá většina lidí tu modrou tašku doma zapomene a bude si ji muset znovu a znovu koupit. Tím pádem těch modrých tašek vyrobí mnohem víc.
    RJ

    OdpovědětVymazat
  5. Wygląda bardzo aptyecznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat