Včerejší bilance

20 napsaných stran
4 hodiny u zubaře
5 anestezií
4 auliny proti bolesti
2 prášky na spaní

Migréna včera už zase začala vystrkovat rohy.
Takže auliny.
Zubař říkal, že může souviset i se špatně udělanými korunkami, které mi předělává, de facto mi opravuje a sjednocuje celý chrup. Včera mi tahal osmičku a necítila jsem vůbec nic.  Plus další zákroky. Jela jsem domů jak znovuzrozená a rovnou psala. V noci trochu bolest, tak jsem ji zahnala práškem na spaní.
A teď zatím úplně dobrý.

MUDr. je i můj odborný poradce pro seriál, takže pořád něco řešíme.
Včera např. to, proč i dětské výplně jsou tak drahé. Pojišťovna platí 6 minut práce - a to se mudr. nestihne s pacientem ani seznámit. Takže pokud chcete, aby dítě mělo odpovídající péči a kvalitu, doplatíte cca další půlhodinu jeho práce. 

Pořád ale je osvěta mizerná, když i herci, co hrají stomatology, se ptají, co je mezizubní kartáček a na dentální hygieně nikdy nebyli. To mě dost šokovalo. 

Dnes jenom scénář.
S Amandou se přetlačujeme o mé pracovní místo.
Máme víkend jen samy pro sebe.


8 komentářů:

  1. Dobrý večer,už jsem napsala jeden komentář,ale jsem ho umístila asi na pátek.týka se migrény,tak si ho můžete přečíst.hezké dny bez migrény přeje Helena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla, děkuji velice, beru denně, bohužel se ani po několika měsících nic nezměnilo. Ale jsem ráda za každý tip!

      Vymazat
    2. ještě bych připojila,že když začnu víc jíst,je to někdy spouštěcí motor. a nebo když si vezmu kousek čokolády,což normálně vůbec nejím,tak obvykle se ta "sviňa",jak trefně píšete,dostaví. Helena

      Vymazat
  2. Lucie, já jsem zjistila, že migréna (moje) reaguje na lepek. Takže pokud se stravuju bezlepkově, jsem ok. Jen chci říct, že jsme byla skeptik, ale ten rozdíl mě přesvědčil, držím palce, ať se nějaký důvod najde i u vás a dokážete jej eliminovat, kdo nezažil, nepochopí.
    Peta

    OdpovědětVymazat
  3. Migrénu může spustit opravdu hodně věcí. Ohledně alergie na lepek: Celiakie je dědičné onemocnění, přičemž výskyt u příbuzných 1. stupně je 8–18 %, u jednovaječných dvojčat až 70 %. K projevům trvalé nesnášenlivosti lepku patří typické zánětlivé změny sliznice tenkého střeva, jež vedou k porušenému vstřebávání všech živin, vitaminů, minerálů a také vody.
    http://www.cmcpraha.cz/cs-CZ/novinky/nelecena-celiakie-muze-zpusobit-vazne-zdravotni-komplikace

    OdpovědětVymazat
  4. Také mne překvapuje, kolik lidí nemá vůbec ponětí o mezizubních kartáčcích. O Hygieně nemluvě.
    U mě je jasným spouštěčem migrén kofein. Mám ráda kávu, ale téměř jsem jí vyřadila. Dám si ji jen když někde jsem.
    Díky tomu nemám migrénu několikrát do měsíce.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, migrénu znám bohužel až moc dobře (zhruba každé 4 týdny na 2 - 3 dny), vyzkoušela jsem kde co, ale jediné co dokázalo kdy tu bolest zastavit je relpax (1/2 tablety - někdy jedenkrát denně, při těžších záchvatech2 x). Je to sice hodně drahé (2 tabletky se doplácí přes 400 Kč), ale max. do hodiny je migréna pryč. Hana K.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za rady!!!! Celiakie vyšla negativně, hodně dalších vyšetření mám taky hotových - a nikde nic. Na kafi jsem závislá, a když si ho nedám, tak lezu po čtyřech a je mi zle. Díky za vaši přízeň!

    OdpovědětVymazat