Přišla jsem z trhu



Koupila jsem i dýni Hokkaidó, ačkoli nevím, co z ní udělat.
Ale všude je teď plno receptů, tak třeba se hecnu. Nebo Ivan. Spíš Ivan.

Včera krásný večírek se Soňou
Když u nás vystupovala z vlaku, vypadala jak Carrie ze Sexu ve městě a ráno mi zase připomínala Sharon Stone. Má to někdo ale štěstí ...
Je stejná jako její blog, takže můžu s určitostí říct, že ho opravdu píše ona :)
Jenže blog je vždycky jen částí osobnosti, tipla bych si 5-10%?
Blog je moje dílo, něco, co jsem já stvořila, ale nejsem to já.
Je v něm můj odraz, ale já jsem někde jinde. 

Na sobotu až moc filosofie.

Hezký víkend s dýní i bez!


4 komentáře:

  1. Dýně Hokkaido mi nejvíc chutná nakrájená na hranolky, pokapaná olivovým olejem ,posypaná bylinama a zapečená v troubě. Jen se musí hlídat, je dost brzo do černa, pokud se nehlídá. Vynikající je prý i polévka, ale tu jsem nezkoušela. Poslala jsem Ti včera mail ,zdravím Vás i hafánky a mávám. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie určo polévku, jednoduchá a výborná, Ivan si poradí:)Pyré taky není špatné a hodně dobrá je i jako pečeně k masu.
    Mňam a dobrou chuť
    P.

    OdpovědětVymazat
  3. Polevka je vyborna,jednoducha a rychls.Zapecena v troube taky super.Abych nezapomnela gratuluji k vyhre stoliku!Budu se tesit na foto
    :-)Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Dýně u nás nejde na odbyt, dětem nechutná. Hezký víkend i tobě.

    OdpovědětVymazat