Na obzoru



Chvílemi mám ještě pořád pocit léta.
Hlavně navečer.

Stela dnes měla tělocvik a běžela 1500 metrů v botách na podpatku.
Zapomněla si doma tenisky a nechtěla dostat poznámku.
Vůbec neměla špatnej čas!

Dnes jsem dostala od PAVLÍNY výhru z její soutěže, osobně mi ji přivezla až domů.
Je půvabná a elegantní jako její blog (tedy Pavlína), stolek jsem ještě nevybalila. Počkám na hezkou chvíli, chci si to užít.
Nestihla jsem se zeptat asi na sto věcí, tak snad příště!



10 komentářů:

  1. Stela vždy elegantní! :)
    A. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten styl běhu si teda nedovedu představit,, ale potěšila mě!

      Vymazat
  2. A na obzoru léto u protinožců :-)
    Ester

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, Stele tleskám. Já bych to asi nedala ani v samoběžkách! Gratuluju k výhře a zcela mimo příspěvek nabízím, nechtěla bys kalendář? Abys nemusela chodit na ty pracovní schůzky s receptama. Věnovala bych ti svůj ( prázdný 2015), ne svůj popsaný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nabídka, která se neodmítá! Zcela vážně jsem totiž přemýšlela o seriózní změně a z darovaného bych měla radost převelikou!

      Vymazat
    2. Lucie, nevím jak moc seriózní změna to bude, ale pokud tě potěší, budu mít radost i já. Mám ti ho poslat, nebo se ještě do konce roku dostaneš do Prahe a předám ti ho?

      Vymazat
    3. Určitě osobně! Domluvíme se, moc se těším.

      Vymazat
  4. Luci .... Stela je můj "borec nakonec" .... když už sportovat, tak jedině za dámu :o):o):o) má můj obdiv, já bych to neuběhla ani v tretrách .... Marki

    OdpovědětVymazat