Dnes ráno



Neb jsem nedbala pokynů svého zubaře a místo odpočinku jsem zatěžovala organismus prací na zahradě, tak už dva dny trpím a chodím s ledem na tváři.
Za všechno může zahradník!
Zase se nedostavil a já se na tu spoušť prostě nemohla dívat. Už mě ani nemrzí, že mu dlužím peníze za dva roky zpátky, mám vztek! 
Zítra velká porada v ateliéru, pozítří vyndání stehů, umístění zvířat a Stely (každý do jiné domácnosti) a v sobotu odlet do Amsterodamu. 
Mezitím ještě aspoň 40 stran textu.
A to bychom měli zvýšit rychlost psaní (tedy hlavně odevzdávání scénářů).
Kolegyně Magdaléna nás přirovnává k dělníkům na plantáži bavlny.
Já si myslím, že jsme na tom o trochu líp. Mně by vadilo, že na mě furt praží slunce. 

Tak do psaní!

7 komentářů:

  1. ach ty zoby zlobí celej život PS: vím o dobré zahradnici Jana K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, když tak se ozvu, ještě mu dám jednu šanci :)

      Vymazat
  2. No já být Vámi tak zkusím tu novou zahradnici, neb kdyby jste mi dlužila 2 roky za práci, tak už se u Vás taky ani neukážu, No a jestli ten zahradník čte Váš blog......neuvidíte ho už nikdy, nebo možná u soudu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste špatně pochopila. Já ho 2 roky prosím, aby mu mohla zaplatit! On odvede práci, slíbí poslat fakturu a ještě k tomu nedošlo! Nejsem žádná podvodnice. Píšu tady o tom často, tak asi nejste v obraze.

      Vymazat
  3. Jaj, tie zuby! Mne po vytrhnuti stolicky zubar doporucil homeopatikum arnica montana 9CH, ze pomaha miernit stres z chirurgickych zakrokov. Tak som vyskusala. Neviem, ci to bola moja vola alebo to homeopatikum, ale za dva dni som bola ako rybicka:-) (teda, ne tak uplne, ale ziadne neprijemne javy). Odvtedy ho taham, kam mozem.. pre pripady padov na lyzovackach, bruslich, odreniny a tak.
    Drzte sa!
    Kata

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať už je to obrý a v Amsterdamu jste volní jako ptáci.

    OdpovědětVymazat