Uklízet a psát


Tento týden nemám větší ambici než napsat a přečíst spoustu věcí, které jsem slíbila, a přebrat domácnost. Většina matek to dělá hned na začátku prázdnin, ale já jsem k tomu ještě neměla příležitost. Stela je tento týden na výtvarném kurzu, tak vniknu i do pokojíčku. Popelnice, třes se!
Dnes se vrátila z dovolené naše uklízecí paní a hned to tady prokouklo. Kohoutky se jiskří, podlahy se smějí a mně se taky ohromně ulevilo.

Tím chci říct, že tento týden ode mě asi nic duchaplného nečekejte.
(Jako kdyby jindy jo.)


2 komentáře:

  1. Milá Lucko, už dlouho čtu Váš blog a moc se mi líbí, jak koukáte na život s nadhledem a jste "hvězda" a přitom taková obyčejná nestíhací ženská, jako my ostatní. Já měla holky pryč téměř celé prázdniny a nestihla jsem nic....hračky, které jsem měla v úmyslu vyhodit, holt ještě další zimu přežijí....:-). Mějte se a držím palce...Svatby se mi líbí, docela si při nich oddychnu... a ten byt Olgy je super....

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Lucko, musím souhlasit s paní nade mnou...moc ráda si čtu tvůj blog a dost často se v tvých myšlenkách poznávám :D ...s nestíháním se netrap, já, jako úča, jsem měla volné skoro celé prázdniny a nestihla jsem taky téměř nic, doháním to teď na poslední chvíli (což se mi nejspíš, jako ostatně každý rok, nezadaří) ....měj se moc hezky, už se těším na tvoje další příspěvky.......Renča Sl.
    ...jo a obývák máme vymalovaný jakousi meruňkově oranžovou barvičkou :D ...mám totiž ráda teplíčko..

    OdpovědětVymazat