Co jsem včera dělala



Včera ráno jsem přesně podle svého vnitřního plánu zasedla k pc a zjistila jsem, že nemůžu psát. Četla jsem po sobě slova a věty, a nedávaly mi žádný smysl. Přepracování. Samozřejmě v úplně tu nejnevhodnější dobu. Zdržujeme výrobu, nedodáváme včas scénáře. Po dvou hodinách jsem zasedla k počítači znovu - a bylo to ještě horší. Tak jsem zavřela počítač a šla si lehnout. 

Tohle už znám. Říkám tomu částečné zatmění mozku. Prostě koukáte na slovo, víte, že znáte jeho význam, ale musíte si ho fyzicky představit: Je to slovo k jídlu? Dá se na něj sáhnout? Nebo je to činnost, takže sloveso? Když se mi to stalo poprvé, dost mě to vyděsilo. 

Takže jsem strávila celý den poleháváním. A abych jen tupě nekoukala stále do jednoho místa (tenhle stav a pocit jsem popsala v 6. dílu Svateb, které se vysílají tuto neděli. Skvěle to tam zahrál Jiří Dvořák v roli neúspěšného herce ... nemyslím to jako reklamu:) ), pustila jsem si film Andrey Sedláčkové Fair Play. Ona je totiž horkou kandidátkou na můj scénář o domácím násilí. Film vřele doporučuju.




Vypadá to, že mě teď čekají aspoň tři dny volna. 
Termíny, netermíny. 
Těším se, že ukojím svoji potřebu strčit hlavu do jehličí.


4 komentáře:

  1. nejvyšší čas vypnout a zmizet od počítače ! Přeji příjemné odpočinkové dny:)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Fair play je výborný film a líbí se mi i ty, které dělala
    A.S. předtím, i když postavy jsou někdy psychologicky dost náročné. Ale to by asi k filmu s Tvou tématikou nemělo vadit, či spíše naopak. doufám, že Vám to vyjde a bude to film, který osloví hodně diváků.
    Doufám, že tu tvůrčí chřipku brzy vyležíš. Doporučuji chlazené alko nápoje a něco "light" ke čtení.

    OdpovědětVymazat
  3. Pocit,že mozek má dovolenou,mám už asi 4 dni. I když se neživím psaním,úplně Vás chápu. V práci funguju jen s vypětím všech sil a vůbec
    mě to nebaví. Držím Vám palec,at' najdete pořádnou hromadu jehličí. Martina

    OdpovědětVymazat
  4. musím říct, že to vyhoření jiří dvořák zahrál fakt perfektně - občas mám problém s uvěřitelností postav ve "svatbách", ale jiří dvořák a filip blažek jsou trefou do černého, a pro mě překvapivě i alice bendová...eva

    OdpovědětVymazat