Včera cestou z kina



Já prostě nemůžu jen tak jít na kukandu do knihkupectví.
Co na tom, že na čtení mi absolutně nezbývá čas. Ale hřeje mě pocit, že tu knížku mám.

Dnes jsem na sebe pyšná.
Ráno volala producentka, kde je můj film Ostrava. Že mám zítra termín odevzdání. Koukla jsem do smlouvy - a vážně. To mě vyděsilo, neb pohrozila pokutou. A za takovou pokutu kolikrát klidně odjedete na dovolenou. Takže jsem od rána psala, příběh přece mám v hlavě a scénosled v počítači. 
Před chvílí jsem dopsala. 
Za dnešek jsem pokořila 80 stran. Asi můj životní rekord. Ale vůbec se necítím unavená, strašně mě to bavilo a nabudilo! A to mám doma Stelu se štěkacím kašlem a ještě jsem stihla uprostřed nejzásadnější scény upéct perník. Sice jsem do něj místo kypřícího prášku nasypala kyselinu citronovou, ale včas jsem si to uvědomila a částečně chybu napravila. A co víc! Perník měl báječnou citronovou chuť i bez polevy.

Jen tak dál, Lucie.

9 komentářů:

  1. Lasky cas je uplne nejvic skvelej film! Druhy film v zivote, ktery me rozbrecel a to je co rict. Aneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to už se těším. Kterej byl ten první?

      Vymazat
    2. Dobré ráno, když u nás teď prší, ubrečené téma bude ideální.
      Ráda přispěju svým kapesníkem do mlýna: rozděluji filmy, při kterých brečím a při kterých brečím, i když je vidím po padesáté...
      U mě má dodnes ubrečenou medaili dvojice filmů: MADISONSKÉ MOSTY A PÁN PŘÍLIVU, a co je vlastně ironie - přes to, co jsem zažila, tady si přeju, a´t nevěra zvítězí a ONI DVA jsou spolu:-)
      No a kdysi jsem si sama pojmenovala Pavlovův reflex při filmu - tak jako to měli psi na rozsvícení - tak já měla vteřinový pláč ve chvíli, kdy v Lovestory stojí ten kluk u výlohy cestovky. Zájezd - pláč:-)) To jsem řvala jak na povel, mě by režiséři milovali:-))

      Lucie, M.Mosty by bylo dobré někdy pustit Stele - tam je nejkrásnější pohled na sex v pokročilém věku:-)) I když tipuji, že Eastwood pod sprchou ji nerozpálí tak jako mě:-)
      Tehdy jsem si i říkala, chci mít v jejich věku dvě věci - takovou kuchyň a takový sex:-)
      Magda

      Vymazat
    3. To je nádhera, moc děkuju za ty postřehy! Clint pod sprchou byl fakt dobrej!

      Vymazat
  2. Marley a ja... To asi pro vetsinu lidi az takovy filmovy skvost neni, ale videla jsem to asi mesic potom, co nam umrel dvanactilety kocour, tak me to nejal dostalo... A kdyz si Marleyho pustim znova, tak uz jsem naucena, ze ho musim vypnout dvacet minut pred koncem, jelikoz v tom zase vidim naseho psa, kterej je sice mladej, ale stejne bych tonzas rozdejchavala dva dny.
    Aneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl hroznej doják! Přes zvířata se vždycky daj úplně zadarmo (pro filmaře) ždímat city. Tak doufám, že v Lásky čase žádný zvíře neumírá!

      Vymazat
    2. S tim souhlasim. A knizka byla jeste horsi! A dam Vam spoiler, v Lasky case je to se zviratama naprosto v pohode. :-)

      Vymazat
  3. a mě se líbí ty boty, můžu vědět odkud jsou?
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to značka Rieker, mají ji různě s jinými značkami pohromadě, koukni na net :)

      Vymazat